Digiturk.eu | Digitürk Avrupa- Logo - Bewertungen

Digiturk.eu | Digitürk Avrupa
Bewertungen:

349 Bewertungen in den letzten 12 Monaten1 901 Bewertungen insgesamt  

4,41
Gut

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

Zertifiziert seit: 11.06.2019
Das Trusted Shops Gütesiegel zeichnet vertrauenswürdige Onlinehändler aus.
Digiturk.eu | Digitürk Avrupa erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:
  • Geprüfte Identität
  • Verschlüsselte Datenübertragung
  • Verständlicher Bestellvorgang

Trusted Shops Käuferschutz

Dieses Unternehmen bietet den Trusted Shops Käuferschutz für Einkäufe bis € 20.000 an. So ist Ihr Einkauf abgesichert.

Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Relevanteste positive Bewertung

15.08.2023
 Verifizierte Bewertung
Die Aktivierung erfolgte leider nicht wie in der Werbung geschildert sofort aber nach ca. 2 1/2 Stunden wurde mein Account rechtzeitig zum 1. Spiel aktiviert. Ein negatives Aspekt ist die schlecht strukturierte Benutzeroberfläche. Auf der Hauptseite sind zwar die Live spiele sehen aber wenn man auf Menü Sport klickt kann man die live Spiele nicht sehen. Zudem sollte man während man z.B. Bein Spor 1 anguckt zum Kanal Bein sport 2 wechseln können. Im jetzigen Rahmen müsste man den Live Stream verlassen um auf die Hauptseite zu kommen und um ein anderen Kanal auszuwählen. Das sollte einfacher im Menü mit Kanalliste möglich gemacht werden. Die ständige Fragerei mit dem Stream beenden nervt einen Benutzer.

Relevanteste negative Bewertung

06.08.2023
 Verifizierte Bewertung
Digiturk paketi satin aldim Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime gececek diye E mail geldi neyazikki beni kimse aramadı Digitürk Ailesine hoşgeldiniz diye bana E mail geldi ve Digitürk'ü değerlendirmem istendi sizce nasıl degerlendirmem gerekir tabiiki,sadece 3 yıldız verdim.
EP
Ercan P.
Hamburg
Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Bewertungen für Digiturk.eu | Digitürk Avrupa

Filter
 Sortierung  
Relevanz
(18)
(7)
(26)
Zurücksetzen
05.04.2024
 Verifizierte Bewertung
Merhaba Programm listesi daha kolay erisim icin,düzeltilebilir.Acilis listesi hosuma gitmiyor. Eksik olan yerli kanallar var,onlarida ekleyebilirsiniz.
Bewertung melden
03.04.2024
 Verifizierte Bewertung
Ein E-Mail schicken dass das Abo ausläuft. Schnellere aktiwierung eines Abos über 24h sind heutzutage viel zu lange.
Bewertung melden
03.04.2024
 Verifizierte Bewertung
Anında aktivasyon yazıyordu, 3-4 saat sürdü. Gs maçını kaçırdım
Bewertung melden
11.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Yayınların çoğu HD kalitedeğil, Fox yeni adıyla Now yok. Kalite kesinlikle iptv kalitesinden daha üstün olmalı!
Bewertung melden
24.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Die Qualität der Kanäle muss besser werden. 1080p sind sehr schwach.
Bewertung melden
03.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Yillardir üye oldugum halde, Digiturk Receiver benden kaynaksiz bozuldu. 100 Euro ücrete yeni bir receiver almak, özellikle yillardir sadik bir üye iseniz cok üzücü bir durum.
Bewertung melden
03.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Uygulamaya giriş dahi yapamiyorsun iki ay oldu tek bir maç rahat izliyemedim vallahi ödemesini yaptığım halde uygulamayı silip kahr olmaktan kurtuldum.
Bewertung melden
08.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Bezahlt, nach 12 stunden immernoch keine Login Daten erhalten, obschon steht, sofort aktivierbar
Bewertung melden
17.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Die Sendequalität ist durchschnittlich. Die Anzahl der Fernsehsender ist gering
Bewertung melden
04.03.2024
 Verifizierte Bewertung
Berbst bi tecrübe, 150 milyon verip amatörlerle çalışan bir yapı
Bewertung melden
04.03.2024
 Verifizierte Bewertung

Dolandırıcı bunlar uzak durun

Beş para etmez Uzak durun
Bewertung melden
18.02.2024
 Verifizierte Bewertung
Sehr venigsten TV Kanale drin.
Bewertung melden
28.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Bewertung melden
27.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Sayin yetkili, 2016 yilindan beri Digiturk play uyesiyim. Son donemde karsilastigim problemlerden dolayi degerlendirmemde iki yildiz verdim. Bunun sebeplerini asagida aciklayacagim. 1. Musteri hizmetlerinden ogrendigime gore Digiturk kutusu hakkinda gelen sikayetler ve kutunun guncelleme konusundaki yetersizligi nedeniyle sirket mevcut kutulari yenileme secenegine gitmis ancak bu konuda bana her hangi bir e-posta ulasmamistir. Zamaninda haberim olmadigindan dolayi garanti kapsamindan garanti kapsamindan cikmis oldum. Bu nedenle yeni bir kutu satin almak zorunda kaldim. 2. Internette verilen Hollanda numarasi calismamaktadir. Bu nedenle musteri temsilcisi ile gorusmek icin baska Avrupa ulkelerini aramak zorunda kaldim. 3. Telefon araciligi ile bildirmis olmama ragmen hala duzeltilmemis olan bir teknik sorun var. Bilgisayar uzerinden tekrar izle fonksiyonunu kullanamiyorum. Internet baglantisini kontrol ettim. Digiturk play sayfasinda sistem konfigurasyon testini yaptim. Farkli gunlerde farkli bilgisayar ile giris yaptim ancak hic bir denememde kayitli iceriklerimden her hangi birini izleyemedim. Bu sorun hala devam etmektedir. 4. Telefon ile sorun bildirmeme ragmen, telefon veya e-posta ile herhangi bir teknik destek saglanmamistir. Bu nedenle internet sayfasinda 'bize ulasin' secenegini kullanarak yardim almayi denedim. CAPTCHA kutusunu isaretledikten sonra gonder tusuna basmama ragmen mesajim iletilemedi. Ayni durum defalarca devam etmistir. Bu yoldan iletisim kurmam mumkun olmamistir. Bu sorunlarin en kisa surede cozulecegini umut ediyorum. Saygilarimla, Yeliz Canpolat Stienstra
Bewertung melden
Antwort von Digiturk.eu | Digitürk Avrupa
08.02.2024
Sayin Uyemiz, digiturkplay kutu siparisiniz icin tesekkur ederiz. Sahip oldugunuz bir onceki kutu icin uyeler aranip herhangi bir degisim yapilmadi. Teknik destek icin bizimle iletisime gecildigini goremiyoruz, farkli bir Digiturk Bayi ile iletisime gecilmis, sizi WhatsApp hattimiza kayit edip oradan size resimli destek saglayacagiz. Saygilarimizla
28.01.2024
 Verifizierte Bewertung

Kreditkarten Daten wurden weitergegeben

Ich habe ein 1 Jahres abo abgeschlossen und mit meiner Kredit Karte bezahlt. Keine zwei Tage später wurde versucht über meine Kreditkarte Zahlungen zu tätigen. Ich bin zu tiefst enttäuscht und werde rechtliche Schritte einleiten insofern der entstandene finanzielle Schaden nicht zurückerstattet wird. Das war das erste und letzte mal!
Bewertung melden
Antwort von Digiturk.eu | Digitürk Avrupa
08.02.2024
Liebes Mitglied, Ihr Digiturk-Mitgliedschaft für Ihre Kreditkartenzahlung mit 3D ist abgeschlossen. Wir haben nicht Ihre Karteninformationen. Diese Informationen wurden Ihnen über unsere Digiturk WhatsApp Chat mitgeteilt. Bitte überprüfen Sie die andere Webseite , über die Sie Ihre Kreditkarte verwendet haben. Mit freundlichen Grüssen
11.02.2024
 Verifizierte Bewertung

Keine Aktivierung seit 24 Stunden

Leider ist mein Mitglied seit 24 Stunden immer noch nicht aktiviert. Ich konnte das Spiel geatern Galatasaray gegen Basaksehir nicht sehen, heute habe ich immer noch keine Akitivation.
Bewertung melden
31.12.2023
 Verifizierte Bewertung
Abone bitiş tarihlerini bir email ile hatırlatın. Yurtiçi fiyattan fazlasını ödüyoruz ama birçok yayını yurtdışına vermiyorsunuz. Bu adaletli değil..
Bewertung melden
Antwort von Digiturk.eu | Digitürk Avrupa
08.02.2024
Sayin Uyemiz, sistemde kayitli iletisim bilgilerinizden sizinle iletisime gecilmektedir. Herhangi bir degisiklikte lütfen bizimle iletisime geciniz. Yabanci icerikli yayinlarda , yurtdisi yayin haklari nedeniyle yayin verilememektedir. Saygilarimizla
04.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Bewertung melden
06.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Ich kann Ihnen gerne meine Erfahrung persönlich schildern. Es betrifft den Aktivierungsprozess. Falls es Sie wirklich interessiert, kontaktieren Sie mich bitte unter meiner hinterlegten Mobilenummer. Meine Kundennummer: 1024797778. Ich würde es sehr begrüssen, wenn sich ein Service Manager etc. sich bei mir melden würde.
Bewertung melden
Antwort von Digiturk.eu | Digitürk Avrupa
08.02.2024
Liebes Mitglied, Vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir melden uns bei Ihnen. Mit freundlichen Grüssen
EP
Ercan P.
Hamburg
06.08.2023
 Verifizierte Bewertung
Digiturk paketi satin aldim Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime gececek diye E mail geldi neyazikki beni kimse aramadı Digitürk Ailesine hoşgeldiniz diye bana E mail geldi ve Digitürk'ü değerlendirmem istendi sizce nasıl degerlendirmem gerekir tabiiki,sadece 3 yıldız verdim.
Bewertung melden